| aktuality | cíl expedice | horolezci | hora | fotogalerie | sponzorům | předchozí akce | |
Nabídky sponzorům, mediální spolupráce |
|||
|
Sponzoři a partneři expedice Hannah Czech nás vybavil stany, spacáky a horolezeckým oblečením z materiálu Climatic |
||
Kama nás vybavila Gore-Tex a Windstopper čepicemi a kuklami |
|||
Moira nás oblékla do spodního prádla |
|||
Rádio Beat 95,3 FM je naším mediálním partnerem zajišťuje zpravodajství z průběhu i příprav expedice |
|||
Alpy a
Alpenverein unikátní pojištění nejen outdoorových aktivit |
|||
Osobní sponzoři členů expedice | |||
Intuczech Warmpeace Redbull Air PRO | |||
Nabídky sponzorům Průběh expedice bude dokumentován prostřednictvím fotomateriálu a digitálního videa. Členové expedice zaručují kvalitu pořízeného materiálu, členem expedice je profesionální fotograf Petr Novák a i práce dalších členů výpravy byly mnohokrát publikovány v médiích, na veřejných přednáškách a besedách příp. využívány při tvorbě profesionálních kalendářů apod. Exotické a překrásné prostřední Himálaje, Tibetské náhorní planiny a hory samotné i atraktivní a dobrodružné zaměření výpravy nabízí mnoho možností pořídit krásné záběry, na kterých může hlavní roli hrát firemní logo sponzora nebo výrobek. Firemní logo může být během samotného výstupu umístěno na výstroji horolezců. Filmové i fotografické materiály vzniklé v průběhu expedice může partner dále používat pro svou vlastní propagaci. Fotografie spolu s články o expedici budou publikovány v periodikách i denním tisku (kromě magazínů sportovního charakteru členové expedice spolupracují a publikují v MF Dnes, Lidových Novinách, Reflexu, Koktejlu a deníku Sport). Mediálním partnerem expedice je Rádio Beat. Propagace firmy se může stát součástí všech plánovaných výstupů expedice v těchto médiích. Členové expedice po skončení svých výprav organizují veřejná vystoupení spojená s promítáním a přednáškami. Prezentace sponzorské firmy nebo výrobku je v takových případech samozřejmostí. Poslední veřejné přednášky z minulých expedic probíhaly např. v budově Národního Muzea v Praze, v přednáškovém sále Štefánikovy hvězdárny v Praze na Petříně, na Přírodovědecké fakultě UK, v kinosále v Českých Budějovicích i jinde na menších akcích. Výjimkou nejsou ani přednášky přímo na přání sponzora. V „Křížové chodbě“ historické budovy Minoritského kláštera ve Stříbře je potvrzena výstava fotografií z expedice včetně panelu věnovaného sponzorům. Samozřejmostí je prezentace prostřednictvím expedičních internetových stránek, které si právě prohlížíte a které budou průběžně aktualizovány podle zpráv přímo z expedice . Jsme připraveni projednat a akceptovat i další Vámi navržené reklamní aktivity a v případě možnosti jejich splnění jim vyhovět. Ukázky propagování partnerů našich předchozích expedic rádi předložíme při dalším jednání, nabídnout můžeme i ukázky publikovaných článků, fotografií, kalendářů a videomateriálů. Na našich posledních expedicích byly partnery např. firmy Sony Czech, Hannah Czech a. s., Blizzard, Olympus, Unibon s. r. o. a další. Chcete se dostat dál a hlavně výš? Nestačí Vám současné obzory? Přidejte se k nám, tak jako to už udělali první partneři Expedice Go 8000. Thomas Edward Lawrence napsal: „Všichni muži jsou snílci. Ale ne všichni jsou stejní. Jedni, s nočními sny v utajených koutech mysli se ráno probouzí, aby na vše zapomněli, ti druzí, snílci dne, jsou nebezpeční chlapíci, snažící se své sny uskutečnit.“
A tak, i když horolezectví není fotbal ani hokej
a o jeho vítězstvích či prohrách se sotva dočtete na titulních stránkách
deníků, staňte se součástí tohoto
velkého uskutečnitelného snu. Nebo
možná právě proto. |
|||